Help Desk Level 2

פורסם בתאריך: 03.03.24    מספר משרה: 39575
שפלה
תחום: Help Desk

אנחנו מתרחבים ומחפשים איש/ת Help Desk Tier 2 לעבודה בצוות גלובלי.

במסגרת התפקיד:

  • תמיכה ופתרון תקלות מתקדמות (שלא נפתרו ב- Teir 1).
  • ניתור, ניתוח ושיפור רמת השירות ושביעות רצון המשתמשים.
  • עבודה למול דוחות, מערכת לניהול קריאות וכתיבת תיעוד לתהליכים.
דרישות התפקיד:
  • תמיכה ופתרון בעיות כ- Help Desk Teir 2 או לפחות שנתיים כ- Tier 1 בחברות גדולות וגלובליות.
  • תמיכה בתקלות חומרה, תוכנה וציוד קצה כולל טלפונים ניידים ותקלות רשת.
  • ניסיון בעבודה למול גורמים רבים בארץ ובעולם.
  • אנגלית ברמה גבוהה.
מיקום: יבנה