חטיבת CALL CENTER

אנחנו מקימים, מנהלים ומתפעלים מוקדים מתקדמים.
הצוותים האיכותיים והמקצועיים שלנו מספקים מענה מקיף במגוון שירותים ופתרונות בהם: שירות לקוחות, מכירות, תמיכה טכנית, תיאום פגישות וניהול תיקי לקוחות.

חטיבת CALL CENTER

אנחנו שואפים למצוינות על ידי ניהול איכותי ושירות מקצועי. אנחנו מטמיעים תהליכים באופן פשוט וקל על ידי פתרונות ושירותים מובילים: מערכות ניהול ידע, מרכזיות בענן, בוטים, שירותי ייעוץ, CRM ועוד.

המוקדים שלנו פועלים בשיטה היברידית בטכנולוגיות מתקדמות 24/7 ממותגים בצבעי הלקוח ומותאמים מבחינת גודלם: גודל המוקד, חדרי הדרכה, משובים או במות אחמ"ש. עובדי החברה נהנים מעמדות מרווחות וסביבת עבודה נעימה, שקטה ומאפשרת.

חטיבת CALL CENTER

למה לבחור ב-Calanit, יש יותר מ-ONE reason

  • מובילים בתחום שרותי המומחים, התמיכה והשירות מעל 25 שנה
  • מספקים שירות איכותי, מקצועי, מנוהל ומבוקר וחוסכים לכם עלויות
  • חוסכים לכם זמן ומאפשרים לכם להתעסק בליבה העסקית
  • דואגים ללקוחות מרוצים - זמינות גבוהה, מענה מהיר, והפחתת תקלות

כאן הכל מתחבר

כל הסיבות והפתרונות לעבודה איתנו

היום שירותי הcall center הם הרבה יותר שירותיים ומקצועיים. פוגשים את הלקוח איפה שהוא נמצא- בטלפון, בוואטסאפ, בצ'אט, ברשתות החברתיות, במייל או בפקס. בכל מקום שהוא רוצה לפגוש אותנו- אנחנו נמצאים.

מוטי אסף
מנהל חטיבת ה Call Center

אנחנו עובדים עם החברות המובילות בישראל

מגייסים למעלה מ – 30 שנה לחברות המובילות במשק

אמדוקס
Nvidia
Cyberark
RAFAL
אסותא
בנק הפעולים
בנק ישראל
התעשייה האווירית
מכבי שירותי בריאות
סיגייט
חברת החשמל
ביטוח לאומי
HP
בנק לאומי
הפניקס
Canon
שטראוס
ישראכרט
הראל ביטוח
טבע
KLA
שיכון ובינוי

עדכון איכותי מעולם ה-IT

הגיע הזמן להצטייד בכוס קפה גדולה ולהתעדכן בכל מה שחם וחדש בעולם ה-IT. כאן תלמדו את כל הטיפים, הטריקים והשטיקים, תיחשפו לכל הגימיקים הטריים ותלמדו קצת עשה ואל-תעשה שיטיסו את הקריירה שלכם לשלב הבא.
כי אם כבר ללמוד, אז מהטופ של המומחים. מי יודע, אולי על האייטם הבא יופיע השם שלכם…