חטיבת HELP DESK
מרכזי התמיכה הטכניים שלנו נותנים מענה מקצועי, שירותי ומבוקר ללקוחות העסק. אנחנו רואים במרכזי התמיכה צמתי מידע מרכזיים מהם תוכלו ללמוד על צרכי הארגון, להתייעל, למנוע תקלות טרם התרחשותן וכך לייצר תחושת שביעות רצון גבוהה אצל המשתמשים שלכם.
מרכזי התמיכה שלנו פועלים בזמינות גבוהה ובמענה אדיב ומהיר. כל זאת תוך בקרה וניתוח שוטפים של דו"חות ונתונים למציאת גורמים משותפים לכלל נקודות הכשל בתהליכי השירות והתפעול הארגוניים.
הצוות שלנו מאפשר מתן פתרונות בזמן אמת, הפחתת כמות התקלות וגישה פרו אקטיבית לשיפור בתחומים אלה.
למה לבחור ב-Calanit, יש יותר מ-ONE reason
- מובילים בתחום שרותי המומחים, התמיכה והשירות מעל 25 שנה
- מספקים שירות איכותי, מקצועי, מנוהל ומבוקר וחוסכים לכם עלויות
- חוסכים לכם זמן ומאפשרים לכם להתעסק בליבה העסקית
- דואגים ללקוחות מרוצים - זמינות גבוהה, מענה מהיר, והפחתת תקלות
אנחנו עובדים עם החברות המובילות בישראל
מגייסים למעלה מ – 30 שנה לחברות המובילות במשק
עדכון איכותי מעולם ה-IT
הגיע הזמן להצטייד בכוס קפה גדולה ולהתעדכן בכל מה שחם וחדש בעולם ה-IT. כאן תלמדו את כל הטיפים, הטריקים והשטיקים, תיחשפו לכל הגימיקים הטריים ותלמדו קצת עשה ואל-תעשה שיטיסו את הקריירה שלכם לשלב הבא.
כי אם כבר ללמוד, אז מהטופ של המומחים. מי יודע, אולי על האייטם הבא יופיע השם שלכם…
-
כללי6 בדצמבר 2023
-
כללי
Omnichannel ובוטי AI חכמים – העתיד בעולם מוקדי השירות והתמיכה
עולם מוקדי השירות וה-Call Centers עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, כשערוצי הדיגיטל והדרישה של צרכנים ולקוחות לזמינות מרבית ולשירות אישי ומיידי מצריכים ארגונים לאמץ וליישם פתרונות דיגיטליים מתקדמים כדי...10 ביולי 2023 -
חדשות
"התפקיד שלי הוא לעזור לעובדים להתגבר על השדים שלהם"
אם אתם/ן מרגישים שחם – לא בטוח שזה רק בגלל שהקיץ הגיע. יכול להיות, שזוהי דווקא התוצאה של משהו אחר לגמרי.20 בפברואר 2023