חטיבת HELP DESK

מרכזי התמיכה הטכניים שלנו נותנים מענה מקצועי, שירותי ומבוקר ללקוחות העסק. אנחנו רואים במרכזי התמיכה צמתי מידע מרכזיים מהם תוכלו ללמוד על צרכי הארגון, להתייעל, למנוע תקלות טרם התרחשותן וכך לייצר תחושת שביעות רצון גבוהה אצל המשתמשים שלכם.

חטיבת HELP DESK

מרכזי התמיכה שלנו פועלים בזמינות גבוהה ובמענה אדיב ומהיר. כל זאת תוך בקרה וניתוח שוטפים של דו"חות ונתונים למציאת גורמים משותפים לכלל נקודות הכשל בתהליכי השירות והתפעול הארגוניים.

הצוות שלנו מאפשר מתן פתרונות בזמן אמת, הפחתת כמות התקלות וגישה פרו אקטיבית לשיפור בתחומים אלה.

חטיבת HELP DESK

למה לבחור ב-Calanit, יש יותר מ-ONE reason

  • מובילים בתחום שרותי המומחים, התמיכה והשירות מעל 25 שנה
  • מספקים שירות איכותי, מקצועי, מנוהל ומבוקר וחוסכים לכם עלויות
  • חוסכים לכם זמן ומאפשרים לכם להתעסק בליבה העסקית
  • דואגים ללקוחות מרוצים - זמינות גבוהה, מענה מהיר, והפחתת תקלות

כאן הכל מתחבר

כל הסיבות והפתרונות לעבודה איתנו

מרכז התמיכה הוא צומת מידע משמעותי בארגון, צריך לנצל את המידע שמגיע אליו כדי לבנות תכניות עבודה, לדעת איפה להקדיש את משאבים לייעול מערכות המידע הארגוניות ולהגדיל את שביעות רצון המשתמשים.

דורון הראל
מנהל חטיבת Help Desk

אנחנו עובדים עם החברות המובילות בישראל

מגייסים למעלה מ – 30 שנה לחברות המובילות במשק

אמדוקס
Nvidia
Cyberark
RAFAL
אסותא
בנק הפעולים
בנק ישראל
התעשייה האווירית
מכבי שירותי בריאות
סיגייט
חברת החשמל
ביטוח לאומי
HP
בנק לאומי
הפניקס
Canon
שטראוס
ישראכרט
הראל ביטוח
טבע
KLA
שיכון ובינוי

עדכון איכותי מעולם ה-IT

הגיע הזמן להצטייד בכוס קפה גדולה ולהתעדכן בכל מה שחם וחדש בעולם ה-IT. כאן תלמדו את כל הטיפים, הטריקים והשטיקים, תיחשפו לכל הגימיקים הטריים ותלמדו קצת עשה ואל-תעשה שיטיסו את הקריירה שלכם לשלב הבא.
כי אם כבר ללמוד, אז מהטופ של המומחים. מי יודע, אולי על האייטם הבא יופיע השם שלכם…