חטיבת CALL CENTER
אנחנו מקימים, מנהלים ומתפעלים מוקדים מתקדמים.
הצוותים האיכותיים והמקצועיים שלנו מספקים מענה מקיף במגוון שירותים ופתרונות בהם: שירות לקוחות, מכירות, תמיכה טכנית, תיאום פגישות וניהול תיקי לקוחות.
אנחנו שואפים למצוינות על ידי ניהול איכותי ושירות מקצועי. אנחנו מטמיעים תהליכים באופן פשוט וקל על ידי פתרונות ושירותים מובילים: מערכות ניהול ידע, מרכזיות בענן, בוטים, שירותי ייעוץ, CRM ועוד.
המוקדים שלנו פועלים בשיטה היברידית בטכנולוגיות מתקדמות 24/7 ממותגים בצבעי הלקוח ומותאמים מבחינת גודלם: גודל המוקד, חדרי הדרכה, משובים או במות אחמ"ש. עובדי החברה נהנים מעמדות מרווחות וסביבת עבודה נעימה, שקטה ומאפשרת.
למה לבחור ב-Calanit, יש יותר מ-ONE reason
- מובילים בתחום שרותי המומחים, התמיכה והשירות מעל 25 שנה
- מספקים שירות איכותי, מקצועי, מנוהל ומבוקר וחוסכים לכם עלויות
- חוסכים לכם זמן ומאפשרים לכם להתעסק בליבה העסקית
- דואגים ללקוחות מרוצים - זמינות גבוהה, מענה מהיר, והפחתת תקלות
אנחנו עובדים עם החברות המובילות בישראל
מגייסים למעלה מ – 30 שנה לחברות המובילות במשק
עדכון איכותי מעולם ה-IT
הגיע הזמן להצטייד בכוס קפה גדולה ולהתעדכן בכל מה שחם וחדש בעולם ה-IT. כאן תלמדו את כל הטיפים, הטריקים והשטיקים, תיחשפו לכל הגימיקים הטריים ותלמדו קצת עשה ואל-תעשה שיטיסו את הקריירה שלכם לשלב הבא.
כי אם כבר ללמוד, אז מהטופ של המומחים. מי יודע, אולי על האייטם הבא יופיע השם שלכם…
-
כללי6 בדצמבר 2023
-
כללי
Omnichannel ובוטי AI חכמים – העתיד בעולם מוקדי השירות והתמיכה
עולם מוקדי השירות וה-Call Centers עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, כשערוצי הדיגיטל והדרישה של צרכנים ולקוחות לזמינות מרבית ולשירות אישי ומיידי מצריכים ארגונים לאמץ וליישם פתרונות דיגיטליים מתקדמים כדי...10 ביולי 2023 -
חדשות
"התפקיד שלי הוא לעזור לעובדים להתגבר על השדים שלהם"
אם אתם/ן מרגישים שחם – לא בטוח שזה רק בגלל שהקיץ הגיע. יכול להיות, שזוהי דווקא התוצאה של משהו אחר לגמרי.20 בפברואר 2023