קוד משרה: 22974

חברת כלנית מחפשת תומך/ת טכני/ת  בשירותי  Video Conference

הגדרת משרה

לארגון מוביל בעולם הפארמה בפ''ת, דרוש נציג/ה עבור תמיכה בשירותי Video Conference במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק על ציוד VC ומחשבי הארגון, טיפול וניתור של שיחות ועידה, מתן פתרון לתקלות טכניות באפליקציות הקשורות לעולם ה Conferencing. כמו כן, התמיכה ניתנת לעובדי החברה מכל העולם וכוללת התנהלות שוטפת בשפה האנגלית. תנאים טובים ואפשרויות קידום נרחבות למתאים /ה.
דרישות:
ניסיון כתומך /ת HD מארגון /ניסיון בצוות Audio-Video מהשירות הצבאי - יתרון.
שליטה בשפה האנגלית - דיבור, קריאה, כתיבה - חובה.
זמינות למשרה מלאה - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שתף:
FacebookLinkedInEmail
חזרה לחיפוש משרה >>

אודות כלנית

חברת כלנית החלה את דרכה בשנת 1995 וכיום עובדים בחברה כ- 1,200 עובדים!
כלנית היא חלק מקבוצת ONE1 וידועה כחברה המוכרת והמובילה בתחומה בישראל. אנו משקיעים בהכשרה מקצועית, קידום ותגמול של עובדי החברה עבור החברות הגדולות והמובילות ביותר בשוק ה- IT בישראל.
בואו לעבוד בכלנית עם הלקוחות הכי שווים!! Microsoft, iDigital, Western Digital, Amdocs, הוט, שטראוס, פרטנר, בנק לאומי, מכבי, לאומי קארד ועוד…
רוצה לצמוח ולהתקדם? מקומך איתנו!
הכשרה והעשרה לעובדים שלנו הוא ערך עליון בחברתנו, מתוך שאיפה למקצועיות ומצוינות. אנחנו מחפשים אנשים איכותיים כמוך! למגוון משרות בעולמות התשתיות, פיתוח, אבטחת מידע ותמיכה טכנית.

למה לעבוד בכלנית

אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
סביבת עבודה צעירה ודינמית
סביבת עבודה צעירה ודינמית
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
חברה גדולה וותיקה
חברה גדולה וותיקה
Show Buttons
Hide Buttons