קוד משרה: 22965

לחברת כלנית דרוש/ה תומך /ת HELP DESK לאיירפורט סיטי

הגדרת משרה

לחברת כלנית דרוש /ה איש /אשת HELP DESK לתפקיד מאתגר וייחודי לחברת כלנית. דרוש /ה איש /אשת Help Desk לתמיכה פנים ארגוני בעובדי החברה. במסגרת התפקיד: תמיכה בכל סביבת המשתמש, יישומי אופיס, מערכות הפעלה.  
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי.
בוגר /ת קורס בתחום - יתרון.
זמינות לעבודה בממשרות- חובה.
משמרות בוקר וערב עם שישי לסירוגין.
הסעות מהבית!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שתף:
FacebookLinkedInEmail
חזרה לחיפוש משרה >>

אודות כלנית

חברת כלנית החלה את דרכה בשנת 1995 וכיום עובדים בחברה כ- 1,200 עובדים!
כלנית היא חלק מקבוצת ONE1 וידועה כחברה המוכרת והמובילה בתחומה בישראל. אנו משקיעים בהכשרה מקצועית, קידום ותגמול של עובדי החברה עבור החברות הגדולות והמובילות ביותר בשוק ה- IT בישראל.
בואו לעבוד בכלנית עם הלקוחות הכי שווים!! Microsoft, iDigital, Western Digital, Amdocs, הוט, שטראוס, פרטנר, בנק לאומי, מכבי, לאומי קארד ועוד…
רוצה לצמוח ולהתקדם? מקומך איתנו!
הכשרה והעשרה לעובדים שלנו הוא ערך עליון בחברתנו, מתוך שאיפה למקצועיות ומצוינות. אנחנו מחפשים אנשים איכותיים כמוך! למגוון משרות בעולמות התשתיות, פיתוח, אבטחת מידע ותמיכה טכנית.

למה לעבוד בכלנית

אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
סביבת עבודה צעירה ודינמית
סביבת עבודה צעירה ודינמית
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
חברה גדולה וותיקה
חברה גדולה וותיקה
Show Buttons
Hide Buttons