קוד משרה: 22933

מחפש/ת עבודה מאתגרת במחשבים? בוא /י אלינו!

הגדרת משרה

חברת כלנית מחפשת איש/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית.לחברה גלובלית והשתלבותבצוות מקצועי ברמה גבוהה!. במסגרת התפקיד: 1. ניהול משתמשים IDM + Active Directory 2. ניהול שרת מדפסות 3. תמיכה בשרת VOIP (הקצאה, הקמה והגדרת שלוחות) 4. תמיכה בחבילות הפצה SCCM 5. תמיכה בתחנות קצה - Windows 7 / 10 (הגדרות, פתרון תקלות) 6. חיבור עובדי החברה מרחוק (CheckPoint VPN) 7. ניהול משתמשים בשרת MDM (ניהול מכשירי iOS + Android) 8. עבודה מול שרתי Citrix / VMware ופתרון תקלות משתמשים
דרישות:
ניסיון טכני - צבאי / קורס MCITP/MCSA / עבודות קודמות.
אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
תודעת שירות גבוהה!
משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.
שתף:
FacebookLinkedInEmail
חזרה לחיפוש משרה >>

אודות כלנית

חברת כלנית החלה את דרכה בשנת 1995 וכיום עובדים בחברה כ- 1,200 עובדים!
כלנית היא חלק מקבוצת ONE1 וידועה כחברה המוכרת והמובילה בתחומה בישראל. אנו משקיעים בהכשרה מקצועית, קידום ותגמול של עובדי החברה עבור החברות הגדולות והמובילות ביותר בשוק ה- IT בישראל.
בואו לעבוד בכלנית עם הלקוחות הכי שווים!! Microsoft, iDigital, Western Digital, Amdocs, הוט, שטראוס, פרטנר, בנק לאומי, מכבי, לאומי קארד ועוד…
רוצה לצמוח ולהתקדם? מקומך איתנו!
הכשרה והעשרה לעובדים שלנו הוא ערך עליון בחברתנו, מתוך שאיפה למקצועיות ומצוינות. אנחנו מחפשים אנשים איכותיים כמוך! למגוון משרות בעולמות התשתיות, פיתוח, אבטחת מידע ותמיכה טכנית.

למה לעבוד בכלנית

אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
סביבת עבודה צעירה ודינמית
סביבת עבודה צעירה ודינמית
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
חברה גדולה וותיקה
חברה גדולה וותיקה
Show Buttons
Hide Buttons