קוד משרה: 22874

מנהל/ת מרכז תמיכה ושירות גלובאלי-תמיכת IT תחנות קצה

הגדרת משרה

הגדרת משרה

לצוות המומחים של כלנית, לחברת הייטק גלובלית, דרוש /ה מנהל /ת מרכז תמיכה ושירות פנים ארגוני.

התפקיד כולל ניהול תכניות עבודה בתחום התמיכה/שירות, הבנה טכנית מלאה בתחום, ניהול תומכים בסביבת מיקרוסופט.

 עבודה עם מתודלוגיות שונות כגון  ITIL

 נדרש רקע קודם בניהול מרכז תמיכה גלובאלי.

תפקיד מענין ומאתגר מאוד.

 

דרישות:

חובה - נסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול מרכז תמיכה טכנית /שירות בחברת הייטק גלובלית. תנאי סף לתפקיד!

חובה - נסיון בניהול מרכז תמיכה המספק תמיכת IT פנים ארגוני! תנאי סף לתפקיד.

חובה - נסיון טכני קודם בניהול תמיכת IT ''קלאסית''.

אנגלית שליטה טובה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה).
שתף:
FacebookLinkedInEmail
חזרה לחיפוש משרה >>

אודות כלנית

חברת כלנית החלה את דרכה בשנת 1995 וכיום עובדים בחברה כ- 1,200 עובדים!
כלנית היא חלק מקבוצת ONE1 וידועה כחברה המוכרת והמובילה בתחומה בישראל. אנו משקיעים בהכשרה מקצועית, קידום ותגמול של עובדי החברה עבור החברות הגדולות והמובילות ביותר בשוק ה- IT בישראל.
בואו לעבוד בכלנית עם הלקוחות הכי שווים!! Microsoft, iDigital, Western Digital, Amdocs, הוט, שטראוס, פרטנר, בנק לאומי, מכבי, לאומי קארד ועוד…
רוצה לצמוח ולהתקדם? מקומך איתנו!
הכשרה והעשרה לעובדים שלנו הוא ערך עליון בחברתנו, מתוך שאיפה למקצועיות ומצוינות. אנחנו מחפשים אנשים איכותיים כמוך! למגוון משרות בעולמות התשתיות, פיתוח, אבטחת מידע ותמיכה טכנית.

למה לעבוד בכלנית

אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
אפשרויות קידום וצמיחה מגוונות
סביבת עבודה צעירה ודינמית
סביבת עבודה צעירה ודינמית
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מערך הדרכות והכשרות עשיר
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
מגוון רחב ועשיר של תפקידים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
תפקידים טכנולוגיים מתקדמים
חברה גדולה וותיקה
חברה גדולה וותיקה
Show Buttons
Hide Buttons