מנהל שירותי IT
פורסם בתאריך: 23.04.25
מספר משרה: 40581
תל אביב, גוש דן
תחום: Help Desk
תחום: Help Desk
דרוש/ה מנהל/ת שירותי IT מנוסה לניהול והובלת מערך הטכנולוגיה בארגון. התפקיד כולל ניהול צוותי טכנאים ומוקד תמיכה, יישום נהלים ומתודולוגיות שירות, והובלת פרויקטים טכנולוגיים לשיפור מתמיד של השירות.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של 5-7 שנים בניהול שירותי IT, כולל ניהול צוותי טכנאים ומוקדי תמיכה.
- הבנה מעמיקה בתהליכים טכנולוגיים ויכולת יישום בשטח.
- יכולת להוביל פרויקטים טכנולוגיים ולשפר את איכות השירות באופן מתמיד.
- ניסיון בפתרון תקלות מתקדמות בתשתיות IT.
- יכולת לשלב פתרונות טכנולוגיים בתהליכים עסקיים לשיפור הפרודוקטיביות והיעילות.
- יכולת לספק תמיכה ושירות לקוחות פנים-ארגוניים ולהבטיח שביעות רצון משתמשי קצה.
- תכנון, יישום וניהול שירותי IT בהתאם לצורכי הארגון.
כישורים נדרשים:
- יכולת עבודה תחת לחץ ומיומנויות ניהול מצוינות.
- תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת פתרון בעיות יצירתית וממוקדת.
- יכולת למידה והתעדכנות בטכנולוגיות חדשות.
הסמכות ויתרונות:
- הסמכת ITIL לניהול שירותי IT.
- ניסיון ב-IT Service Management (ITSM).
- הסמכות רלוונטיות נוספות – יתרון.
אם את/ה מקצוען/ית בתחום ה-IT ומחפש/ת את האתגר הבא שלך, נשמח לקבל את קורות החיים שלך :)
מיקום המשרה: תל אביב
המשרה מיועדת לנשם וגברים כאחד!