מנהל שירותי IT

פורסם בתאריך: 23.04.25    מספר משרה: 40581
תל אביב, גוש דן
תחום: Help Desk

דרוש/ה מנהל/ת שירותי IT מנוסה לניהול והובלת מערך הטכנולוגיה בארגון. התפקיד כולל ניהול צוותי טכנאים ומוקד תמיכה, יישום נהלים ומתודולוגיות שירות, והובלת פרויקטים טכנולוגיים לשיפור מתמיד של השירות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 5-7 שנים בניהול שירותי IT, כולל ניהול צוותי טכנאים ומוקדי תמיכה.
  • הבנה מעמיקה בתהליכים טכנולוגיים ויכולת יישום בשטח.
  • יכולת להוביל פרויקטים טכנולוגיים ולשפר את איכות השירות באופן מתמיד.
  • ניסיון בפתרון תקלות מתקדמות בתשתיות IT.
  • יכולת לשלב פתרונות טכנולוגיים בתהליכים עסקיים לשיפור הפרודוקטיביות והיעילות.
  • יכולת לספק תמיכה ושירות לקוחות פנים-ארגוניים ולהבטיח שביעות רצון משתמשי קצה.
  • תכנון, יישום וניהול שירותי IT בהתאם לצורכי הארגון.

כישורים נדרשים:

  • יכולת עבודה תחת לחץ ומיומנויות ניהול מצוינות.
  • תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת פתרון בעיות יצירתית וממוקדת.
  • יכולת למידה והתעדכנות בטכנולוגיות חדשות.

הסמכות ויתרונות:

  • הסמכת ITIL לניהול שירותי IT.
  • ניסיון ב-IT Service Management (ITSM).
  • הסמכות רלוונטיות נוספות – יתרון.

אם את/ה מקצוען/ית בתחום ה-IT ומחפש/ת את האתגר הבא שלך, נשמח לקבל את קורות החיים שלך :)
מיקום המשרה: תל אביב

המשרה מיועדת לנשם וגברים כאחד!