תומך אפליקטיבי

פורסם בתאריך: 07.04.25    מספר משרה: 40497
תל אביב
תחום: שירות מכירה ותמיכה טכנית

לצוות התומכים שלנו דרוש תומך אפליקטיבי לתמיכה טכנולוגית בעובדי החברה.

 

מהות התפקיד: במסגרת התפקיד תעניקו שירות ותמיכה למוכרנים ומקדמי מכירות במהלך שעות העבודה, תסייעו בהבנת מערכות הסחר והספקים, ותעבדו בשיתוף פעולה עם צוותים פנימיים נוספים על מנת לשפר את איכות השירות ולספק פתרונות טכנולוגיים.

תחומי אחריות:

  • שירות ותמיכה:

    • מתן מענה למוכרנים ומקדמי מכירות, כולל תמיכה בתפעול מסופונים ואייפדים ופתרון תקלות.
    • שירות למשתמשים בארגון – יצירה ומחיקה של משתמשים, פתרון בעיות ותקלות טכניות.
    • עבודה מול IBM (הספק המפתח) לבחינת תקלות מורכבות הדורשות שינויים בתוכנה.
  • ניהול משימות שיפור איכות השירות:

    • זיהוי בעיות שדורשות שיפור, פיתוח תוכניות לשיפור וקידום התייעלות.
    • תקשורת ושיתוף פעולה עם צוותים שונים בארגון לקידום מטרות ארגוניות.

דרישות התפקיד:

  • הבנה בתהליכים ונהלים.
  • סבלנות, שירותיות ויכולת עבודה טובה בצוות.
  • אחריות אישית ויכולת התמודדות עם משימות בצורה מקצועית.
  • רקע טכני בסיסי ויכולת עבודה עם טכנולוגיות.
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • רצון ללמוד ו"ראש גדול".
  • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מול מחלקות שונות.
  • הכרות עם SQL ו-SF – יתרון.

שעות עבודה: 6:00-15:00

אם אתה/את מחפש/ת תפקיד מאתגר בצוות דינמי, עם אפשרות ללמוד ולהתפתח – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד!