איש סיוע ותמיכה
פורסם בתאריך: 12.12.24
מספר משרה: 40367
חיפה והקריות, צפון
תחום: Help Desk
תחום: Help Desk
משרת איש/אשת סיוע ותמיכה טכנית – הצטרפו למומחים של כלנית!
מחלקת המומחים של כלנית מגייסת איש/אשת סיוע ותמיכה טכנית לחברה ציבורית מובילה בתחומה!
תיאור התפקיד:
-
הפעלת מערכות מחשוב וניהול מערכות סיוע הנמצאות בשימוש החברה.
-
קבלת קריאות סיוע, טיפול בתקלות וניהולן מול בעלי מקצוע במידת הצורך.
-
טיפול עצמאי בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב.
דרישות השכלה:
-
תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת מחשבים, או תואר אחר בתוספת קורס מקצועי בתחום (100 שעות לפחות).
-
הנדסאי/ת מגמת מחשבים/טכנולוגיה, או הכשרה מקצועית בתחום (150 שעות לפחות).
-
יוצא/ת צה"ל או רא"ם שעסק/ה בתחום טכנולוגי – יתרון בכפוף לאישור.
דרישות נוספות:
-
ניסיון של לפחות שנתיים בתחום הרשאות ושירות – יתרון.
-
ידע מעמיק בסביבות מחשוב שונות ובמערכות הפעלה של Microsoft – חובה.
-
כושר ביטוי גבוה בעברית (בכתב ובעל פה) וידיעת אנגלית ברמה טובה.
-
ניסיון במתן שירות בסביבה טכנולוגית – לפחות 3 שנים.
-
עבודה בארגונים עם מעל 500 עובדים.
-
היכרות מעמיקה עם Windows 10 ו-Microsoft 365.
-
ידע וניסיון בעבודה עם Office 2010/2016 ואופיס 365.
-
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת SAP.
-
ידע וניסיון בשימוש ב-Active Directory.