איש סיוע ותמיכה

פורסם בתאריך: 12.12.24    מספר משרה: 40367
חיפה והקריות, צפון
תחום: Help Desk

משרת איש/אשת סיוע ותמיכה טכנית – הצטרפו למומחים של כלנית!

מחלקת המומחים של כלנית מגייסת איש/אשת סיוע ותמיכה טכנית לחברה ציבורית מובילה בתחומה!

תיאור התפקיד:

  • הפעלת מערכות מחשוב וניהול מערכות סיוע הנמצאות בשימוש החברה.

  • קבלת קריאות סיוע, טיפול בתקלות וניהולן מול בעלי מקצוע במידת הצורך.

  • טיפול עצמאי בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב.

דרישות השכלה:

  • תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת מחשבים, או תואר אחר בתוספת קורס מקצועי בתחום (100 שעות לפחות).

  • הנדסאי/ת מגמת מחשבים/טכנולוגיה, או הכשרה מקצועית בתחום (150 שעות לפחות).

  • יוצא/ת צה"ל או רא"ם שעסק/ה בתחום טכנולוגי – יתרון בכפוף לאישור.

דרישות נוספות:

  • ניסיון של לפחות שנתיים בתחום הרשאות ושירות – יתרון.

  • ידע מעמיק בסביבות מחשוב שונות ובמערכות הפעלה של Microsoft – חובה.

  • כושר ביטוי גבוה בעברית (בכתב ובעל פה) וידיעת אנגלית ברמה טובה.

  • ניסיון במתן שירות בסביבה טכנולוגית – לפחות 3 שנים.

  • עבודה בארגונים עם מעל 500 עובדים.

  • היכרות מעמיקה עם Windows 10 ו-Microsoft 365.

  • ידע וניסיון בעבודה עם Office 2010/2016 ואופיס 365.

  • ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת SAP.

  • ידע וניסיון בשימוש ב-Active Directory.

המשר הפונה לנשים ודברים כאחד!