HELP DESK

פורסם בתאריך: 05.01.25    מספר משרה: 40265
פתח תקווה
תחום: Help Desk

צוות המומחים שלנו מגייסת לחברה פיננסית גדולה בארץ מומחה Help desk
 

תיאור המשרה: הצטרף/י לצוות שלנו במרכז השירות הטכנולוגי, שם תוכל/י להעניק שירות מקצועי ואדיב ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים. אם יש לך רקע טכני ואת/ה נהנה/ה מפתרון בעיות, זו ההזדמנות שלך!

בתפקיד זה תספק/י תמיכה טכנית שוטפת, תלווה לקוחות בתהליכים שונים, תפתור תקלות טכניות, תנהל הרשאות ותהיה/תהיי אחראי/ת על מחזור חיי העובד בתוך החברה. אנו מחפשים אנשים עם תשוקה למקצוע ולשירות, שמסוגלים להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים בסביבה דינמית.

שעות העבודה: משרה במשמרות (בין השעות 07:00-17:00, 08:00-17:00, 07:30-16:30, 07:00-16:00)

דרישות התפקיד:

  • הכרות בסיסית עם תוכנות אופיס וזיקה טכנית
  • ניסיון של שנה וחצי בעבודה טכנית או בתמיכה
  • תודעת שירות גבוהה ורצון לעזור

אם את/ה מחפש/ת מקום שבו תוכל/י להתפתח ולהיות חלק מצוות מנצח, אנו רוצים לשמוע ממך!

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.