Help Desk Level 2
פורסם בתאריך: 08.11.23
מספר משרה: 39575
שפלה
תחום: Help Desk
תחום: Help Desk
אנחנו מתרחבים ומחפשים איש/ת Help Desk Tier 2 לעבודה בצוות גלובלי.
במסגרת התפקיד:
- תמיכה ופתרון תקלות מתקדמות (שלא נפתרו ב- Teir 1).
- ניתור, ניתוח ושיפור רמת השירות ושביעות רצון המשתמשים.
- עבודה למול דוחות, מערכת לניהול קריאות וכתיבת תיעוד לתהליכים.
- תמיכה ופתרון בעיות כ- Help Desk Teir 2 או לפחות שנתיים כ- Tier 1 בחברות גדולות וגלובליות.
- תמיכה בתקלות חומרה, תוכנה וציוד קצה כולל טלפונים ניידים ותקלות רשת.
- ניסיון בעבודה למול גורמים רבים בארץ ובעולם.
- אנגלית ברמה גבוהה.