חטיבת טכנולוגיות ופרוייקטי מחשוב

הדרכות והטמעות

חטיבת הטכנולוגיות והפרויקטים של כלנית מציבה לעצמה כמטרה עליונה לא רק להיות המקצועית ביותר בתחומה אלא גם לספק ללקוחותיה את כל הפתרונות הנדרשים במהלך הפרויקט ומאפשרת להם לבחור בין מגוון רחב של פתרונות הטמעה .

לכן, בנוסף לצוות המומחים הטכנולוגיים המקצועי של כלנית, לחטיבה גם צוות מדריכים, מטמיעים, תומכים, מנהלי פרויקטים ואפילו עזרי הדרכה והטמעה שנכתבו In House המספקים "נחיתה רכה" לכל פרויקט שכלנית מבצעת או נותנת כפתרון יחיד או נפרד.

מרכז הדרכה ותמיכה טלפוני

כמטרה להטמיע את הטכנולוגיות החדשות בצורה המקצועית ביותר ועל מנת להפחית את הרעשים והעומסים הצפויים במסגרת פרויקט טכנולוגי בארגון, חטיבת הטכנולוגיות של כלנית מציעה שירות הדרכה ותמיכה טלפוני ייעודי עבור משתמשי הקצה של הארגון.

המוקד מספק מענה מיידי לכל השאלות שעולות לאחר ההטמעות /השדרוגים שבוצעו בארגון

מרכז ההטמעה הטלפוני מטפל בשאלות How-to למשתמש ופעיל בימים א'-ה' בשעות 09:00-24:00.

מניסיוננו הפניית השיחות למרכז ההדרכה והתמיכה הטלפוני מוריד עומס רב ממרכז התמיכה הפנימי של הארגון בתקופת המעבר והשדרוגים.

כוח האדם במרכז התמיכה מורכב מתומכים בכירים ומנוסים ביותר בעלי הסמכות בינלאומיות של מיקרוסופט (MCSE, MCP) בתוכנות ומערכות ההפעלה של Microsoft (כולל Windows, Office , מערכות פנימיות של הלקוח ועוד)

 

הדרכות קבוצתיות ייעודיות לקבוצות משתמשים

כדי להטמיע את הטכנולוגיות החדשות בצורה המקצועית ביותר ועל מנת לצמצם את הפערים שעלולים להווצר במעבר בין מערכות או גרסאות, חטיבת הטכנולוגיות של כלנית מספקת הדרכות קבוצתיות, אישיות ו-VIP לבכירים

מניסיוננו מפרויקטים רבים, ההדרכות מייעלות את תהליכי ההסבה וההטמעה ואת עבודת המשתמשים העתידית בארגון.

ההדרכות יכולות להתבצע במסגרת פרויקט כגון: פרויקט שדרוג מערכות הפעלה (Windows) פרויקט שדרוג Office , פרויקט מיגרציה ל-SCCM, מעבר לעבודה בענן ועוד.

ההדרכות יכולות להתבצע גם לקבוצות משתמשים ייעודיות שונות: מנהלים אדמיניסטרטיביים, אנשי כספים, רכש, כח אדם, IT ועוד.

 

עזרי הדרכה והטמעה

חטיבת הטכנולוגיות והפרויקטים של כלנית שמה את משתמש הקצה בראש סדר העדיפויות ולכן כחלק מעזרי ההדרכה וההטמעה שאנו מספקים נכתבו בתוך הבית עזרים הדרכתיים שונים מניסיוננו העשיר שהופכים כל הטמעה טכנולוגית חדשה לפשוטה יותר .

בין היתר כלנית מספקת:

  • חוברות הדרכה – חוברת ללמידה והכרות עם גרסאות ה- Windows וה-Office השונות להיכרות מקיפה ושימוש מתקדם, החוברות בעברית ומכילות הסברים מפורטים על כל התכונות החדשות בגרסאות, כולל צילומי מסך, הערות ואופן ביצוע הפעולות בגירסה החדשה.
  • איזכוריות – ספרון הדרכה קצר, מקופל, המרכז נושאים מרכזיים מחידושי גירסאות ה- Windows וה-Office השונות.
  • מצגות
  • הדרכות מצולמות

הנכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונשמח ליצור עמכם קשר בהקדם

Show Buttons
Hide Buttons