משרה

מנהל/ת מרכז תמיכת IT בחברת הייטק גלובלית

קוד משרה: 22269 | גוש דן

תיאור המשרה

לחברת הייטק גלובלית, דרוש /ה מנהל/ת מרכז תמיכה ושירות פנים ארגוני -תמיכת IT קלאסית סביבת Microsoft,
התפקיד כולל ניהול שוטף של מרכז התמיכה והשירות במטה החברה בארץ ובחו''ל.
בנית מתודולוגיות עבודה, ניהול שוטף ויעול מרכזי התמיכה והשירות.
נסיון בעבודה עם מתודולוגית ITIL, אחריות על SLA, PKI וכל מדדי השירות.
נדרשת הבנה טכנית מלאה בתחום סביבת Microsoft ושליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
(נסיון בניהול תמיכה בסביבה אפליקטיבית לא יתאים לתפקיד).

דרישות: חובה - נסיון קודם של 2-4 שנים כמנהל/ת תמיכה טכנית, תמיכת IT בחברה גלובלית. תנאי סף לתפקיד!
חובה - נסיון בניהול מרכז תמיכה המספק תמיכת IT סביבת Microsoft תמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה! תנאי סף לתפקיד.
יתרון גדול לבעלי נסיון ניהולי בתחום של עובדים גם בחו''ל.
אנגלית ברמה גבוהה.
התפקיד מצריך יכולת והבנה טכנית hands on בנוסף ליכולת ניהול מוכחת.
תפקיד מענין ומאתגר מאוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

צרף קובץ


חזרה לתוצאות חיפוש
Show Buttons
Hide Buttons