שירותים מנוהלים – תמיכה ושירות

עמוד הבית > שירותים מנוהלים – תמיכה ושירות > שירות ותמיכה פנים ארגוני

שירות ותמיכה פנים ארגוני

כלנית מספקת שירות מקצועי ומבוקר בתחום ניהול ותפעול מרכזי תמיכה פנים ארגוניים.

כלנית מחשיבה את מרכזי התמיכה כצמתי מידע מרכזיים, מהם ניתן ללמוד רבות את צרכי הארגון. צוות התומכים של כלנית, הינו  צוות של מומחים, אשר בפעילות השוטפת מסייע לעובדי החברה,  ע"י מתן פתרונות  למגוון תקלות בזמן אמת. בנוסף, הצוות בוחן בקביעות את נקודות הכשל בתהליכי השירות והתפעול הארגוניים, ומציע דרכים לשיפור.

ההתייעלות הארגונית הנגזרת משירותי התמיכה הפנים ארגוניים של כלנית, ניכרת בקיצור זמן טיפול בתקלות ובקשות שירות ובהפחתת כמות התקלות על ידי נקיטת גישה פרו אקטיבית והגדרת תובנות לשיפור בתחומים אלה..

מרכזי התמיכה הפנים ארגוניים שמנהלת כלנית במיקור חוץ, מספקים לארגון שירותים משופרים בהיבטי הטכנולוגיה, איכות השירות והעמידה ביעדים, והכל – תוך צמצום משמעותי בעלויות התפעול הקיימות.

המרכזים מספקים תמיכה טכנית תשתיתית ואפליקטיבית לעובדי הארגון בכל מגוון המערכות הנמצאות בשימוש כיום כגון
SAP, Microsoft, תוכנות CRM, ERP  ועוד, משפרים את זמינות מערכות המחשב התומכות ומגדילים את שביעות רצון העובדים וכמובן – את התפוקה והתרומה שלהם לתוצאות העסקיות של הארגון.

התועלות:

  • מניעת תקלות טרם התרחשותן וקיצור זמן השבתת עמדות
  • עליה ביכולת הייצור של הארגון כתוצאה מעליה בזמינות מערכות המחשב
  • עלויות קבועות ידועות מראש
  • שיפור רמת שביעות רצון המשתמשים משירותי ה-IT בארגון
  • מחויבות ועמידה ב-SLA
  • פינוי משאבים לטובת פעילויות הליבה העסקית של הארגון
  • בקרה שוטפת ודוחות ביצוע
  • חסכון מוכח בעלויות

הנכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונשמח ליצור עמכם קשר בהקדם

Show Buttons
Hide Buttons