מרכז המידע

עמוד הבית > מאמרי מומחים

מאמרי מומחים

Windows Defender Advanced Threat Protection (ATP)

Windows Defender ATP הינו שירות אבטחה המאפשר לארגונים לזהות, לחקור באופן מעמיק ולהגיב לאיומים ברשת שלהם וזאת באמצעות ממשק ניהול מרכזי פשוט וייחודי המאפשר חיפוש וירידה לפרטים

למאמר המלא לחץ כאן

בית פתוח Office 2016

ב-10/1 קיימנו בית פתוח במשרדי מיקרוסופט שעסק כולו ב-Office 2016. למעלה מ-40 משתתפים לקחו חלק במפגש שבו הרצו מומחי כלנית בתחום וחשפו את המשתתפים ליכולות החדשות של Ofiice 2016 ועל הדרך להטמיע אותו נכון בארגון.

למאמר המלא לחץ כאן

בית פתוח Office 2016

הצצה קלה ליכולות החדשות של Office 2016. מעוניינים לשמוע עוד? מוזמנים להירשם לבית הפתוח של כלנית בנושא Office 2016 שיתקיים -10/1/2016. לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן  

למאמר המלא לחץ כאן

כלנית נבחרה להעניק שירותי תמיכה מנוהלים לאלטשולר שחם

לאחר אפיון הצרכים, הפעילויות הנדרשות וכמובן ההתאמה בין היעדים העסקיים טכנולוגיים של חברת אלטשולר שחם לפתרון התמיכה של כלנית, נבחרה חברת כלנית להעניק שירותי תמיכה מנוהלים לחברה.

למאמר המלא לחץ כאן

כלנית קיימה סדנא מקצועית בנושא Office 365 Pro plus

בחודש מאי האחרון קיימה כלנית סדנת Hand-on מעמיק בנושא הטמעת Office 365 Pro plus בארגונים

למאמר המלא לחץ כאן

כשתמיכה טכנולוגית פוגשת יעדים עסקיים

מתוך ראיון שנערך עם דנה רייז, מנהלת תחום מוקדי תמיכה ושירות בכלנית ופורסם במגזין INNOVEX 2015.

למאמר המלא לחץ כאן

חברת כלנית סיימה פרוייקט בבנק דיסקונט לשדרוג גרסאות Office

יועצי תשתיות בכירים של כלנית, שהינם חלק מצוות מקצועי המתמחה בפרויקטים בתחום ה-System Center וה-Deployment, בצעו הכנה מקיפה למערכת התשתיות של מטה הבנק, לצורך שדרוג והטמעת הגרסאות החדשות בכל תחנות הקצה

למאמר המלא לחץ כאן

תלות ארגונים בתשתית המיחשוב

המישור של מענה לפניות משתמשים מטופל על ידי מוקד תמיכה טכנית מקצועי וזמין המהווה חוליה מקשרת בין איש המכירות או השרות לבין הארגון

למאמר המלא לחץ כאן

חשיבה עסקית בניהול השירות

חשיבה עסקית תורמת להגברת קניות של הלקוח, צמצום נטישות והצטרפות לקוחות חדשים. חשיבה עסקית גורמת לקיצור תהליכים, התייעלות וחסכון כספי לארגון. יש להעניק שירות ברמות שונות ללקוחות שונים

למאמר המלא לחץ כאן

מה שאינך מודד- אינך מנהל

מדידת ביצועי השירות היא מטלה הכרחית לארגון שמעוניין להצטיין. מדובר במדידה קבועה של כל שרשרת השירות, כולל שביעות הרצון של העובדים ושל משתמשי המחשב

למאמר המלא לחץ כאן

שרות מנוהל הוא הרבה יותר מ-QA

לא צריך להיות מומחה בטכנולוגיות היי טק, כדי להבין שיחידות שאמורות לפעול בתוך מערך כללי, חייבות לא רק לעמוד בדרישות הספציפיות מהן, אלא גם להשתלב במערך הכללי כך שישרתו כראוי את המטרה הסופית

למאמר המלא לחץ כאן

וירטואליזציה- התחום הכי חם ב-IT

שוק הוירטואליזציה של שרתים ותחנות קצה, הוא אחד החמים בארגונים הגדולים בימים אלו. מאז פותחה הדרך להריץ על שרת פיסי אחד, כמה וכמה יישומים ולחסוך בדרך זו משאבים יקרים

למאמר המלא לחץ כאן
Show Buttons
Hide Buttons