שירותים מנוהלים – תמיכה ושירות

עמוד הבית > שירותים מנוהלים – תמיכה ושירות > שירות ותמיכה חוץ ארגוני

שירות ותמיכה חוץ ארגוני

חברת כלנית, מספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות במיקור חוץ בתחום ה- call center ומעסיקה מאות נציגים בעלי ידע וניסיון בתחום.

שירותים

  1. תמיכה טכנית
  2. שירות לקוחות
  3. מכירה
  4. פרויקטים זמניים
  5. ניהול תיקי לקוח לצורך קידום מוצרים והגדלת פעילות עסקית ( הנעה לפעולה)

כל השירותים יכולים להינתן במספר וריאציות : שיחות נכנסות / יוצאות, אתר כלנית / אתר לקוח, מערכות כלנית / מערכות לקוח.

ניהול

חברת כלנית מעסיקה מנהלים בעלי ידע וניסיון עשיר בתחום ה call center אשר עובדים לפי מתודולוגיות , ניהול יעדים ושגרות אשר מותאמות למוקד תוך התייחסות לערכים של מצוינות, שקיפות, מקצועיות ויחסי אנוש .

טכנולוגיה

חברת כלנית, מספקת פתרונות טכנולוגיים : מערכת CRM , מרכזייה, המערכות מותאמות לפי הצרכים של הלקוח.

כח אדם

לכלנית מחלקת משאבי אנוש בעלת ניסיון רב שנים אשר שמה דגש על תהליך גיוס איכותי תוך מענה לצרכים והפרופיל שהוגדרו וזאת במטרה ליצור התאמה מקסימלית בין המשרה לפרופיל הנציג .

תהליך הגיוס מותאם לצרכיו של הלקוח וקיימות מגוון אפשרויות כגון מרכזי הערכה, פוליגרף, מבדקי אמינות וכד'.

לקוחות

  • פרטנר
  • מייקרוסופט
  • אייסר
  • אלקטיס
  • סקיילקס
  • הוט
  •  מט"ח

סביבת עבודה

אנו דואגים למתג ולצבוע את סביבת העבודה בצבעים של הלקוח.

המוקדים בכלנית מוקמים כמוקדים ייעודיים ובעלי גמישות רבה מבחינת גידול / קיטון .

עובדי החברה נהנים ועמדות מרווחות וסביבת עבודה נעימה, שקטה ומאפשרת.

כל אתר מותאם לצרכי הלקוח : חדר הדרכה, חדר משובים, במת אחמ"ש וכד'.


פריסה גיאוגרפית

כפר סבא

פתח תקווה

חיפה

הנכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונשמח ליצור עמכם קשר בהקדם

Show Buttons
Hide Buttons